неділю, 29 квітня 2018 р.

Моє хобі


 ( Продовження..........)

Танці є прекрасним заняттям , яке допомагає розвинути своє тіло, добре його відчувати. Найпростіші рухи здатні наповнити внутрішній світ особливими емоціями....
А ось ще одна наша танцівниця - Андросович Крістіна:





" Тим , хто хоче займатися танцями, бажано починати з самого дитинства. Мене  мої батьки в 4 роки  відвели  до студії сучасної хореографії. Спочатку було важко і боляче, але тут головне завзятість, витривалість і бажання. Коли в  мене почало виходити,  я  зрозуміла, що танці - це моє .Тренуванням займаюсь 10,5 год. на тиждень. Але приходячи додому, я продовжую стрибати, танцювати і робити різні акробатичні вправи. Моя студія приймає участь у багатьох всеукраїнських та міжнародних конкурсах- фестивалях, та  займає різні Гран- Прі і  призові місця. Оскільки я отримую від  танців неабияке задоволення та  прагну досягти  нових успіхів, то і планую  продовжувати займатися танцями і надалі. Взагалі танці для мене - це маленьке життя!" 

P.S.Дякуємо від усієї душі нашим дівчаткам-  Крістіні та Ксенії - за гарне інтерв'ю , предоставлені фотоматеріли! Бажаємо здійснення мрій, досягнення нових успіхів та тільки  приємних емоцій від свого  улюбленого хобі !!!!  З Днем танцю!!!

  Кінець

Немає коментарів:

Дописати коментар