Структура
2018-2019 навчального року
І семестр -з 03.09.2018р. по 28.12.2018р.
ІІ семестр - з 14.01.2019р. - не пізніше 1 липня 2019 року
Канікули:
осінні – з 29 жовтня по 04 листопада 03 вересня – День знань
зимові – з 29 грудня по 13 січня
15 жовтня – вихідний день
весняні – з 25 березня по 31 березня
24,
25 грудня – вихідні дні
22 грудня (субота) – робочий день
08 березня - вихідний
день
29 квітня – вихідний день (Великдень)
01, 09 травня – вихідні дні
___________________________________________________
Режим роботи школи - п'ятиденний
Тривалість уроків:
5-11 класи - 45 хвилин
___________________________________________________
Розклад дзвінків для 5-11 класів:
1 урок - 08.00 - 08.45 (перерва 10 хв.)
2 урок - 08.55 - 09.40 (перерва 20 хв.)
3 урок - 10.00 - 10.45 (перерва 10 хв.)
4 урок - 10.55 - 11.40 (перерва 20 хв.)
5 урок - 12.00 - 12.45 (перерва 10 хв.)
6 урок - 12.55 - 13.40 (перерва 10 хв.)
7 урок - 13.50 - 14.35 (перерва 10 хв.)
8 урок - 14.45 - 15.30
Чому у дитини повинні бути обов’язки щодо домашнього господарства?
Як навчити школярів користуватися гаджетами за правилами етикету
Сповідь педагога: 6 претензій до сучасних батьків
Ваша дитина 10 днів не була у школі? Чекайте на візит поліції
Як повернути дитину до школи після канікул без стресу: 7 порад психолога
СТРУКТУРА 2017-2018 навчального року
І семестр - з 01.09.2017 р. по 22.12.2017 р.
ІІ семестр - з 10.01.2018 р. по 25.05.2018 р.
Канікули:
осінні - з 30.10.2017 по 05.11.2017
16 жовтня - вихідний
зимові - з 25.12.2017 по 09.01.2018
8- березня - вихідний
весняні - з 26.03.2018 по 01.04.2018
01,09 травня - вихідні
Великдень - 09 квітня
_______________________________________
Режим роботи школи - п'ятиденний
Тривалість уроків:
5-11 класи - 45 хвилин
Закон про освіту
Безпека дитини в інтернеті: про що необхідно говорити
Поради
батькам
щодо
профілактики вживання шкідливих
речовин неповнолітніми
l Розмовляйте
про це. Пам'ятайте, що розмова про шкідливі звички буде
ефективною лише у відповідних ситуаціях. Наприклад, коли дитина сама запитує
або цікавиться вашою думкою. У випадках, коли ви є ініціатором розмови з
дитиною, слід поцікавитися, чи обговорюється ця тема в школі, якою інформацією
володіє ваша дитина щодо цієї теми. Розмову проводьте в невимушеній обстановці,
в доброзичливому тоні. Будьте реалістичні і пам'ятайте, що заборонити дитині
або залякати її - не вихід з ситуації.
l Знати
достатньо. Ви повинні більш ніж дитина знати про наслідки
вживання шкідливих речовин. Знання допоможуть підтримати розмову на цю тему у
разі такої необхідності.
l Дайте
можливість на здорову долю допитливості. Дитина прагне зробити
деякі перші спроби, але від подальшого експериментування її потрібно уберегти.
l Створіть
правила і накладіть обмеження. Правила сприяють
дотриманню певних норм і відповідальності дитини за свої вчинки.
l Уникайте
нудьги у вашому щоденному спілкуванні.
l Пропонуйте
дитині альтернативні заняття за інтересами.
l Стимулюйте
саморозвиток і незалежність у дитини.
l Навчіть
дитину стійко переносити невдачі.
l Будьте
позитивними. Не акцентуйте увагу на тій поганій
звичці, що є в дитини. Будьте обережними, згадуючи про властивість наркотиків.
l Давайте
дітям добрий приклад. Відомо, що приклад батьків більше
вплине на вибір дитини, ніж просто слова. Коли ви самі палите цигарку, то
розмова не може бути вдалою.
l Установлюйте
партнерський стиль взаємостосунків з дитиною.
Немає коментарів:
Дописати коментар