неділю, 29 квітня 2018 р.

Моє хобі


  (Початок....)     

Навіщо люди танцюють? Хтось хоче стати струнким і гнучким,хтось хоче показати себе, свої здібності в танці, але є і такі, що присвячують усе своє життя цьому виду мистецтва. Бо танець здатен єднати людей різних національностей в ім'я дружби, любові і миру.  Нам пощастило: у нашому класі є талановиті дівчата- танцівниці, які вже декілька років поспіль  займаються цим важким, але гарним, видовищним видом мистецтва.  

Ксенія Воротинцева :       

"Я ЗАЙМАЮСЯ ТАНЦЯМИ З 5 РОКІВ. Тренуюся  із задоволенням, хоча буває, що інколи дуже втомлююсь...Але  я добре знаю, що від кожного з нас   залежить виступ усього  колективу. Тут у мене з'явилося   багато друзів. Найприємніше для мене - це виступ на сцені, коли ти одягаєш яскравий костюм і виходиш під аплодисменти . Коли  бачиш на обличчях глядачів усмішки. Завдяки  виступам,  я багато мандрую. Тому танці для мене- цілий світ, який  захоплює та приносить багато вражень...."

ВІд щирого серця вітаємо Ксенію з Днем танцю та бажаємо натхнення, приємних вражень, гарного настрою , великих перемог та досягнень !!!!!
                                                                               Колектив 5-А кл

Далі буде............................                           



Немає коментарів:

Дописати коментар