Опрацювати параграфи 35, 36, 37
Контурні карти с.26, 27, 28
Позначки: кліматичні пояси;
води суходолу- річкові системи, озера;
природні пояси- арктичні пустелі, лісотундра,
тундра,
ліси помірного поясу
степи
переміннно- вологі ліси
пустелі та напівпустелі
Образотворче мистецтво
Стиль- забаганка дизайнера чи поклик душі?
Опрацювати параграфи 25 і 26
Ескіз сучасного костюма в народному стилі.
Дизайн зачіски
Англійська мова 1група
Переказ ex 7 p 158 - 160
Фізика
Завдання з фізики виконати в зошиті, сфотографувати та надіслати або на вайбер класному керівникові, або на пошту syrovatkamarina@gmail.com
Це завдання виконати до середи, а в середу отримаєте наступне завдання
Українська мова
повторити параграфи 32, 33
вивчити параграфи 34, 35.
У зошиті виконати вправи 350, 362
Слова з вправи 353 записати в довідник з наголосами і запам'ятати
Українська література Написати твір-роздум
У чому сенс людського життя?( за повістю- казкою Марини Павленко "Русалонька з 7-В..."
або
Моральний вибір кожного з героїв твору Марини Павленко "Русалонька з 7-В..."
Обсяг роботи 1,5- 2 сторінки
Обов'язково використати від 4 цитат на підтвердження власних думок
Роботу виконати на окремому подвійному аркуші в лінію
ЗАВДАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
с.143-151 – заповнити порівняльну таблицю «Галицько-Волинська держава».
Князі
|
Роки правління
|
Внутрішня політика
|
Зовнішня політика
|
Данило Галицький
|
|
|
|
Лев I Данилович
|
|
|
|
Юрій I Львович
|
|
|
|
Андрій та Лев II
|
|
|
|
ЗАВДАННЯ З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
с. 146-154 (або інтернет) письмово:
Ø назвати події, які
відбулися: 962 р., 1291 р.1356 р. (це завдання тільки за підручником!)
Ø дати визначення поняттям: «боротьба за інвеституру»;
«Вормський конкордат»; «Золота булла»; курфюрсти; рейхстаг.
Ø 2-3 реченнями дати характеристику наступним історичним
діячам: Оттон I; Фрідріх I Барбаросса; Фрідріх II
Штауфен.
Немає коментарів:
Дописати коментар