пʼятницю, 7 травня 2021 р.

Прекрасне свято на честь усіх матусь

 Одне з найсвітліших і найрадісніших весняних свят – це День матері. У цей день ми вшановуємо наших найдорожчих, найпрекрасніших мам. 

Учні 8-А класу щиро вітають своїх найрідніших, найдорожчих зі святом і бажають міцного здоров'я, радісних днів, приємних подій, любові, ніжності, ласки!

І дарують найтепліші слова ніжності і любові...

Бути здоровою, счасливою, посмiхатися i радiти кожному дню. Я тебе дуже  люблю! Твоя Ксенія

Матусю рідненька! У твоє свято я хочу тебе міцно обійняти і привітати з Днем матері! Залишайся такою ж красивою і щасливою, як сьогодні! Нехай усмішка яскравими зірочками сяє в твоїх очах, а заповітні бажання виконуються, немов за помахом чарівної палички! Твоя Катруся

Моя прекрасна, наймиліша, та й взагалі найкраща мама. Бажаю королеві вічних 18, терпіння зі мною, будь коханою і веселися на повну.  Я люблю тебе, навіть приготую поїсти, обіцяю. Твоя Ліна

Твої очі для мене, як зорі вночі, твоя посмішка для мене, наче сонце вдень, ти моя мама і цим все сказано!!!! Я тебе дуже люблю!!!Твій Єгор



Дорога мамо, міцного здоров’я, щасливих днів бажаю. Твій Іван

Моя сонячна! Зі святом! Люблю. Твоя Катруся

Спасибі,Матусю, Тобі,👑

                                                                                 За те, що я живу на світі.👑

                                                                                І в цей прекрасний світлий день

                                                                                Я подарую Тобі квіти.🌸

                                                                               Свята👑, прекрасна👑, дорога.

                                                                                Тобі моя душа співає.🌸

                                                                                Любов Твоя така палка

                                                                На світі зло перемагає. Твоя Даринка






Немає коментарів:

Дописати коментар