понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Читати модно

Книжкове царство
         Я люблю читати і тому дуже багато читаю. Мені подобаються як книжки пізнавального характеру (енциклопедії, довідники тощо). так і художні. Тому побувати на великій книжковій виставці давно мріяв і з нетерпінням чекав цієї події.
        
І ось нарешті я дочекався. Останньої п´ятниці жовтня  з моїми однокласниками та класним керівником відвідав велику книжкову  виставку «Книжкова толока- 2017».
Я знав що це буде цікаво, тому запропонував відвідати виставку моїй молодшій сестрі та дідусю. Сама виставка була організована у великому «Козак-палаці», який розрахований спеціально для таких подій.          
         Для зручності відвідувачам  видавали план виставки (де. що розташовано) разом з програмою, а на руки одягали спеціальні браслети. На виставці була спеціальна дитяча зона –
«Книголісся». Там було декілька столів, де проводилися дуже цікаві майстер-класи: малювання на гіпсових фігурах, оригамі, видування різних складних фігур із скла тощо. Мені особисто сподобалося малювати піском. На спеціальній поверхні кожен міг зобразити, що підказувала йому уява. Та це ще далеко не все!
         Різні видавництва представляли море книжок, очі розбігалися від такої краси. Деякі книги

представляли самі автори. І я в перше в житті зміг побачити і поспілкуватися з людьми, які самі пишуть книги.

         Для того щоб відвідати усі куточки виставки, потрібен не один день. Було дуже цікаво і захопливо. Наступного року я точно відвідаю «Книжкову толоку 2018»!  

          
       Автор:Черненко Дмитро

Немає коментарів:

Дописати коментар